.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه بسیج و انجمن اسلامی دانشگاه مازندران بمناسبت روز قدس

 انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش شمال نيوز ، انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مشیت تغییرناپذیر الهی درباره اعتلای کلمة حق و زوال دولت باطل، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار امام راحل عظیم‌الشأن، آن پیر فرزانة انقلاب است، نوید داده می‌شود و ندای مظلومیت ملت فلسطین غنچه‌های فریادی خواهد بود که از حنجرة پاک میلیون‌ها زن و مرد و پیر و جوان و یکایک امت واحده اسلام در سراسر جهان شکفته خواهد شد.

مشروعیت رژیم ددمنش صهیونیستی با سیاهة جنایاتی که هر روز سنگین‌تر نیز می‌شود در مقطع کنونی بیش از هر زمان دیگری در انظار و افکار عمومی جهان با پرسش مواجه شده و هیمنه پوشالی‌اش به لطف شکست‌های خفت‌باری که در حمله‌های نافرجامش به غزه و لبنان متحمل شده به شدت فرو ریخته است.

دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری در دعوت از ملت‌های مسلمان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خود بیانگر اعتقاد و اهتمام جمهوری اسلامی به بسط و ترویج اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زور‌گویان و ظالمان در عرصه جهانی است، اما متاسفانه کماکان در اقصی نقاط جهان شاهد ظلم و تعدی نسبت به حقوق مسلمانان و اعمال تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌های دینی و مذهبی علیه آنان هستیم که نمونه اخیر آن کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان میانمار در میان سکوت مجامع بین‌المللی و داعیه‌داران حقوق بشر است که البته این بی توجهی‌ها مسئولیت کشورهای اسلامی به خصوص دستگاه دیپلماسی کشورمان را در دفاع از حقوق مسلمین جهان بیش از پیش سنگین می‌کند.

ملت هوشیار و بیداردل ایران اسلامی با حضور پرشور و با بصیرت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همدل با سایر کشورها و بلاد اسلامی پرشورتر از هر سال و به تبعیت از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

دستاورد سال‌ها مقاومت، اعتراض و سردادن فریاد ملت‌های مسلمان منطقه به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) علیه رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل و مزدوران و استکبار جهانی جلوه خود را امروز در انقلاب‌های مردمی در کشورهایی مانند مصر، تونس، بحرین و عربستان نشان می‌دهد و سیر حوادث و وقایع و اعتراضات و وقوع انقلاب‌ها در این کشورها به سمتی به پیش می‌رود که حاکی از نزدیکی جبهه مقاومت اسلامی به روزهای پیروزی و خرد شدن ستون فقرات صهیونیست‌ها دارد.

بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران با حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و ضرورت حمایت گسترده ملت‌های مسلمان در سراسر جهان از آرمان‌های آزادی قدس شریف و حمایت از انتفاضه، از آحاد ملت مسلمان برای حضور گسترده و پرشکوه دراین روز حماسی دعوت به عمل می آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.